Hieronder kunt u veel van onze eerder gestelde vragen vinden. Misschien staat uw vraag er ook wel bij! Heeft u een andere vraag, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.


Weet u ook of u dit product meeneemt naar de beurs?
Veel van onze producten zullen we meenemen naar evenementen. Het is echter onmogelijk om daadwerkelijk alles mee te nemen. Mallen, stempels en inkten zijn in ieder geval in geruime getalen aanwezig. Wilt u zeker zijn dat we een product meenemen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen of een bestelling plaatsen met betalen bij afhalen.

Ik zou dit graag willen bestellen, maar ik kan het niet op uw site vinden.
Dat is geen probleem. Mogelijk is het artikel uitverkocht, waarna wij deze van de site halen als deze nog niet op uitverkocht staat. Het is ook mogelijk dat wij het desbetreffende product niet in ons assortiment hebben opgenomen. Natuurlijk kunt u altijd contact met ons opnemen, zodat we het artikel mogelijk kunnen bestellen voor u. Zo weet u zeker of een product bij ons gekocht kan worden.

Ik zou graag de nieuwsbrief willen ontvangen, maar hoe?
U kunt op deze pagina uw e-mailadres invullen om vanaf dat moment de nieuwsbrief te ontvangen. Wilt u geen nieuwsbrief meer ontvangen? Dan kunt u onderaan de nieuwsbrief u afmelden.

Staat u ook op de beurs in .... ?
Al de evenementen waar we te vinden zijn staan onderaan onze website aangegeven onder het kopje beurzen

Wat is uw e-mailadres?
Onze contactgegevens staan op onze contactpagina beschreven. U kunt ons ook een bericht sturen via onze website.

De betaling mislukt steeds met iDeal, hoe kan dit?
Het is mogelijk dat de bank een tijdelijke storing heeft. Probeer het later op de dag nog eens of kies een andere betaalmogelijkheid, zoals vooraf overmaken of PayPal.

Is de winkel open tijdens evenementen?
Nee. Bestellingen kunnen uiteraard geplaatst worden, maar ons filiaal is gesloten ten tijden van een evenement. Voor online bezoekers geldt wel dat we vragen en bestellingen mogelijk later pas verwerken. Door de beursdrukte is het tevens mogelijk dat bepaalde artikelen tijdens het verzamelen niet meer voorradig zijn.

Zijn de producten die ik wil daadwerkelijk op voorraad?
Wij streven ernaar om alle producten die bestelbaar zijn, ook daadwerkelijk op voorraad te hebben. Indien een product op onze site staat zonder de melding uitverkocht, dan zou dat moeten betekenen dat het artikel op voorraad is en dus zo spoedig mogelijk zal worden verzonden. Uiteraard is het mogelijk dat een artikelen vaker op hetzelfde moment wordt besteld, of dat klanten in onze winkel of op een beurs het artikel ook hebben aangeschaft. In dat geval kan het zijn dat het product niet meer voorradig is en dan zullen wij contact met u opnemen.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Hoelang duurt het voordat ik het binnenkrijg?
Voor alle Nederlandse klanten geldt dat, wanneer een bestelling verzonden is, deze in handen is van PostNL. Wij kunnen dus niet met zekerheid zeggen wanneer een bestelling aankomt. Wel weten we uit ervaring dat dit op reguliere dagen niet langer dan één werkdag duurt, nadat de bestelling door ons is verzonden. Voor klanten buiten Nederland en binnen de Europese Unie geldt ook dat de bezorging wordt verzorgd via PostNL. Echter, de levertijd bedraagt dan gemiddeld twee werkdagen. Voor meer informatie over het verzenden kunt u hier terecht.

Ik vroeg me af of jullie ook op ......dag open zijn.
We hebben geen openingstijden, omdat ons filiaal per 1 oktober 2016 gesloten is. Zo kunnen we onze online klanten de extra aandacht geven die ze verdienen. Daarnaast kunnen we ons ook beter focussen op de groei en de verbeteringen van onze website.

Kan ik ook met iDeal betalen?
Al onze betaalmogelijkheden staan onderaan op onze website. U kunt vooraf overmaken met internetbankieren, betalen via iDeal, Sofort Banking, Mister Cash, PayPal. Tijdens het bestelproces kunt u één van de mogelijkheden kiezen. Het is overigens ook mogelijk om met mobiel bankieren te betalen. Kies hiervoor iDeal, de juiste bank en de desbetreffende mobiel bankierenapp zal automatisch geopend worden om de betaling af te ronden.

  

 

 

 


 

© 2013 - 2017 Bianca's Toko | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.